תקנון Better Sleep

תוכן:

– הגדרות

– כללי

– הרשמה וביצוע הזמנה

– ביטול עסקה והחזרות

– אספקה , משלוחים , הרכבה

– 120 לילות ניסיון

 -אחריות

– זכויות יוצרים

– פרטיות , מידע, דיוור ישיר

– סודיות ואבטחה

– מחלוקות

– חבילות מבצע, מבצעים והטבות

הגדרות

להלן ההגדרות למשמעות המונחים המופיעים בתקנון זה:

1) המותג : Better Sleep (שם וסימן רשום)

2) החברה: סימפלי-ווד בע”מ , ח”פ 512297672

3) האתרwww.better-sleep.co.il , www.bettersleep.co.il

4) המוצרים: המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה

5) מועד אספקת המוצרים: היום בו נמסרו המוצרים ליעד המבוקש ע”י הלקוח

6) כתובת למשלוח המוצרים: הכתובת שציין הלקוח בגוף ההזמנה

7) כתובת דואר אלקטרוני : כתובת ה – E- mail שמסר הלקוח בגוף ההזמנה

8) טלפון סלולארי לקבלת הודעות: מס’ טלפון שמסר הלקוח בגוף ההזמנה

9) יום תוקף ההזמנה: היום בו אישרה חב’ האשראי את העסקה שבצע הלקוח

10) ימי עסקים : הינם ימי חול א’ – ה’ ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד

כללי

1) האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת מזרנים ומוצרים מתחום השינה, הינו בבעלות החברה ומנוהל על ידה.

2) לכל שאלה , הבהרה או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה בטלפון

052-8281885 או במייל sevice@better-sleep.co.il , שעות הפעילות 09:00-17:00.

3) תקנון זה הינו הבסיס החוזי להזמנות וגלישה באתר והוא בלבד מסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולשים באתר או המזמינים באמצעותו.

4)המכירה באתר מותרת ללקוחות פרטיים בלבד.

5) כל המבצע הזמנה / רכישה באמצעות האתר יחשב כאילו קרא/ה ומסכים לתקנון זה ותנאיו וכי

לא תהיה לו או למי מטעמו כל דרישה טענה או תביעה כנגד האתר / החברה / והנהלת האתר או מי ממנהלה ו/או עובדיה בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

6) הרכישה באתר מותרת ללקוחות מעל גיל 18 בלבד.

7) החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

8) מחירי המוצרים באתר כוללים  מע”מ על פי הדין.

9) רישומי המחשב של החברה בלבד בדבר הפעילות המתבצעת דרך האתר יהוו ראיה לנכונות הפעילות.

10) תמונות המוצרים והסרטונים המוצגים באתר הינן להמחשה בלבד ואינם מחייבים את החברה או מי מטעמה . כן מוסכם ומובהר כי החברה עושה כמיטב יכולתה להציג בפני לקוחות החברה תמונות מדויקות ככל האפשר.

11) החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים והדגמים שתמונותיהם מופיעות באתר.

12) החברה עושה כמיטב יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה השלם והמדויק ביותר, אך יובהר כי עלולות להופיע בו בתום לב אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כלשהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

13) דמי הובלה: כל מחירי המוצרים המופיעים באתר נקובים בש”ח וכוללים מע”מ , אך אינם כוללים דמי-הובלה והרכבה   (מחירי ההובלה נקובים בעמודי הרכישה). מחירי המזרנים כוללים הובלה ופתיחת המארז בבית הלקוח למעט ישובים מרוחקים (פירוט בעמוד משלוחים).

14) הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה  (הכולל את מסירת פרטי כרטיס האשראי), אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה , יחויב הלקוח עפ”י  המחירים המעודכנים.

15) הנהלת האתר רשאית להציג מבצעים , הטבות והנחות באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר –לרבות טלפון , דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים , הטבות והנחות אילו, להחליפם או לשנותם בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת כל כך.

16) תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב, טאבלט, טלפון סלולרי או כל אמצעי תקשורת אחרים.

17) בעת עדכון עגלת הקניות החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח אודות העגלה הנטושה , באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה.

18) בעת ההרשמה לאתר מוצעת אפשרות הרשמה לדוורים הרשמיים של האתר. אם הנכם מעוניינים להסיר עצמכם מן הדיוור לאחר שנרשמתם ניתן לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל. יש לציין כי ישנן רשומות דיוור נפרדות , האחת כללית הנשלחת לגבי חידושים באתר והשנייה כוללת עדכונים אישיים ללקוחות ,על הלקוחות לשים לב כי הסירו עצמם מהרשימה המבוקשת או מכולן אם ברצונם לעשות זאת.

19) הרישום לאתר מוגבל ביצירת חשבון יחיד לכל לקוח/ה , החברה שומרת לעצמה את הזכות  להסיר חשבונות כפולים.

20) מבצעים וקופוני הנחות חלים על כל הפריטים באתר מלבד פריטים ב- מבצע, או בחבילות מבצע. תנאי המימוש של קופונים או מבצעים מתחלפים מפורטים בנפרד בתקנון כל מבצע,ניתן לממש  קופון ברכישה באתר בלבד. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה עם שימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה זה ששולם בפועל לאחר הנחה.

21) הנהלת האתר מתייחסת לתיוג ברשת האינסטגרם בתגיות הבאות –  BETTER-SLEEP # BETTERSLEEP # – כהזמנה לשיתוף בתוכן הוויזואלי, שלאחר העלאתו נבחר להצגה באתר בקטגוריה הרלוונטית , גולשים שאינם מעוניינים בהצגת תכניהם באופן הנ”ל מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות והסרת התכנים תתבצע מידית.

22) הפניה באתר הינה לנשים וגברים כאחד, אין לראות בשימוש ו/או בניסוחים ליחיד/רבים ו/או נשים/גברים אלא לצרכיי נוחות הפנייה בלבד.

הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות דרך האתר

1) רכישת מוצרים תתבצע ע”י לקוח/ה רשומים באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר, יובהר כי מילוי הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.

2) הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי  שימוש ורכישה אילו.

3) על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה ימסרו פרטים שגויים החברה  לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם, במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים יחויבו הלקוחות בתשלום דמי משלוח וטיפול. חשוב להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכנים.

4) עם ביצוע ההזמנה ע”י הלקוח/ה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם  אישור ההזמנה ע”י חברות האשראי תשלח הודעה על כך ללקוחה שהעסקה אכן אושרה. למען הסר ספק רק אישור חב’ האשראי יהווה השלמת הזמנה.

5) פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח/ה בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראיה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.

6) במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חב’ האשראי, יקבל מבצע/ת הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא/היא יתבקשו למסור אמצעי תשלום אחר.

7) אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה . במידה ולא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה לא תהיה החברה מחויבת במכירת המוצר ולרוכש/ת לא תהיה כל טענה ואו תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או עקיף אשר נגרם לרוכש/ת או לצד ג’, האמור הינו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב ללקוח/ה כל סכום ששילמו במידה ואכן שילמו לחברה ואו תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע. יש להדגיש כי יתכנו מצבים בהם אע”פ שפריט  מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו . במצבים אילו תבוטל העסקה וללקוח/ה לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה ע”י הלקוח/ה  במלואו.

8) כל לקוח/ה יהיו רשאים להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת ע”י עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה ,  היעד האחרון למשלוח שעודכן ע”י הלקוח/ה ישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח/ה.

9) אזורי מכירה: לא ניתן להזמין לאספקה את מוצרי Better Sleep מחו”ל ולא משטחי הרשות הפלשתינית.

10) יודגש כי החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח/ה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי כמו במקרים בהם לאחר שנמסרו הפרטים המסמכים המחויבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוח/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות , הנהלת האתר רשאית אך לא חייבת להציג או לשלוח ללקוח/ה עדכונים באמצעות החשבון באתר או באמצעות הדואר האלקטרוני, בכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצרים של אתרים, מבצעים, חידושים באתר כמשמעות הדברים בסעיף 30א’ לחוק התקשרות (בזק ושידורים) , התשמ’ב 1982 .

  • אם בעת ההרשמה באתר נרשמו במתכוון פרטים שגויים
  • אם בוצעו מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בהנהלת האתר או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות עובדיה, לקוחותיה וספקיה של החברה.
  • אם שרותי האתר שימשו לביצוע מעשה הנחזה כבלתי חוקי עפ”י דיני מדינת ישראל או כדי לאפשר , להקל או לסייע לביצוע של מעשה כזה.
  • אם הופרו תנאי הסכם זה , תנאיו של אחד מהמסמכים המחייבים או תנאיו של כל שירות מקוון אחר שיציע האתר.
  • אם ישנו חוב כספים לחברה או לחברות הקשורות עמה והחוב לא נפרע למרות שחלף המועד לתשלומו.
  • אם כרטיס האשראי שברשות הלקוח/ה נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי .
  • אם המוצר מיועד למטרות עסקיות, אם ברצונכם לרכוש מוצרים עבור העסק שלכם עליכם לפנות אלינו באחד מאמצעי יצירת הקשר כדי לדון על כך כעסק לעסק.

11) לאחר שהוזנו  פרטי התשלום בדף התשלום, ישלח אישור באמצעות הדוא”ל על קליטת פרטי ההזמנה, אישור זה אינו מחייב את האתר לספק את המוצרים והוא מעיד על כך שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.

12) אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח/ה אינו תקף, או שחברת האשראי אינה מכבדת את העסקה , או שהמוצר המבוקש אינו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח/ה לשם השלמת העסקה.

13) עפ”י חוקי האתר , קבלת מתנה במסגרת מבצע מוגבלת לפריט אחד ללקוח/ה.

תנאי תשלום

1) עם בצוע ההזמנה תתבקשו לבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי, כרטיס דיירקט , כרטיסי אשראי נטענים ובהעברה בנקאית, איננו מקבלים תשלומים במזומן או בהמחאות בנקאיות (צ’קים) במכירה אונליין. לביצוע תשלום בהעברה בנקאית יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות בטלפון 052-8281885 בימים א’-ה’ בין השעות 9:00- 17:00 . ניתן להזמין ולשלם באמצעות מזומן ואו צ’קים בחנויות רשת Simply-Wood בלבד  עפ”י תקנון התשלומים של Simply-Wood.

2) ניתן לשלם אונליין בתשלומים ללא ריבית בתנאים הבאים:

תשלום אחד ברכישה עד 600 ₪

עד 2 תשלומים ברכישה מעל 600 ₪

עד 3 תשלומים ברכישה מעל 1200 ₪

עד 4 תשלומים ברכישה מעל 1800 ₪

עד 5 תשלומים ברכישה מעל 2500 ₪

עד 6 תשלומים ברכישה מעל 3000 ₪

3) לבדיקת מצב החשבון האישי שלך באתר יש להיכנס לחשבון באמצעות ” החשבון שלי” להקליד את פרטיך האישים וסיסמה, יש להקליק על “החשבון שלי” ואז לראות את מצב הסטטוס בכל הזמנה, כל התשלומים שבוצעו בכרטיסי אשראי או בכרטיסי חיוב יחויבו בעת ביצוע ההזמנה וחייבים באישור של מנפיקת הכרטיס על מנת שיופיעו כתשלום שבוצע בחשבון שלך.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

1) האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ’א 1981 (להלן החוק).

2) בידי המזמינ/ה (ולא הנמען/ה)לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן : כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חב’ האשראי.

  • ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח/ה לא יגרור חיוב בנוסף ויוחזרו ללקוח/ה כל הכספים ששלם/ה בגין העסקה כולל דמי משלוח.
  • במקרה של ביטול העסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין/ה ולאחר קבלת הסחורה  חזרה במחסני החברה יינתן זיכוי כספי מלא, עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי.

הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ועם התוויות והאריזה עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכו המזמין/ה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).

  • עם קבלת בקשה להחלפת מזרן זוגי עפ”י מדיניות ההחזרה של  עד “120 לילות ניסיון” (אך לא פחות מ 30 לילות ניסיון), עשויה הנהלת האתר לבקש מכם תצלומים המראים את משטח השינה ואת צידי המזרן . מטרת תצלומים אילו היא לאפשר את אישור ההחלפה ואיסוף המזרן בהקדם האפשרי , אם לא יועברו התצלומים לא תהיה לכך השפעה על זכויותיכם תחת מדיניות ההחלפה של עד “120 לילות ניסיון”, אך הדבר עלול לגרום לעיכוב בהחלפת המזרן. 

מזרן המוחלף במסגרת 120 לילות ניסיון חייב להיות נקי מכתמים וריחות.

  • החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצרים המוחלפים ואישור החלפתם.
  • ניתן להחזיר כל פריט שלא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלתו.
  • זכאות לזיכוי כספי (למעט מזרנים ) מותנית בזמן של עד חודש (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי.

3) לא יינתנו זיכויים כספיים בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית כגון מבצעים או מתנות.

4) אופן החזרת המוצרים – ניתן להחזיר כל מוצר טקסטיל שהחזרתו אושרה מראש לאחת מחנויות Simply-Wood  או למחסני החברה באזור התעשייה המזרחי כפר סבא, למעט מזרנים זוגיים , בסיסים ושידות (אשר החלפתם אושרה עפ”י התקנון) תעשה באמצעות מוביל מורשה של החברה.

5) לא ניתן לזכות כרטיס דיירקט  או כרטיסי אשראי נטענים, בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבל קרדיט באתר בלבד.

6) מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מ- מבצע או כעודפים, ולקוח/ה הביע עניין להחזירם , החזרתם תתאפשר עד 7 ימי עסקים. הלקוח/ה יקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ₪ הנמוך מבינהם. במידה ותבחרו לקבל זיכוי כספי למימוש באתר (קרדיט) שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם ללא ניכוי כלשהו.

7) החזרים כספיים יבוצעו באותה שיטת תשלום בה השתמשתם לביצוע העסקה המקורית ובכפוף לנוהלי חברות האשראי אלא אם כן יוסכם על  הלקוח באופן מפורש לשיטה אחרת, בכל מקרה לא יחולו כל עלויות בגין ביצוע החזר זה.

8) החלפת/החזרת מוצרים כמו מזרנים,מיטות בסיס ושידות (אשר החלפתם אושרה מראש עפ”י תקנון החברה) תתבצע על ידינו ללא עיכוב מיותר ולא יאוחר מ- 14 ימי עסקים  מהתאריך בו אושר ההחזר.

9) למוצרים שנרכשו בהנחה מיוחדת כפגומים או מתצוגה AS IS  לאחר שנבחנו ע”י הלקוח/ה לא תתאפשר החלפה או החזרה ו/או זיכוי כספי בגינם.

אספקה, משלוחים , הובלה והרכבה

1) אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות מובילים מורשים מטעמה של

Better Sleep ו/או Simply-Wood או באמצעות חברות שליחויות במסגרת זמן האספקה  שהובטח במכירה.

2) סכום דמי המשלוח (למעט מזרנים) יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת הפריטים שבחר/ה הלקוח/ה לרכוש ויגבה בעת  ביצוע ההזמנה.  הובלה לישובים מרוחקים ובכללם אזורי: הבקעה והערבה, ישובים דרומית מבאר שבע, ישובי אצבע הגליל ורמת הגולן יחוייב טלפונית בעלות של 300 ש”ח כולל מע”מ.

3) לפני כל משלוח יתבצע תיאום מראש טרם מסירת ההזמנה החברה מתחייבת לארוז ולהוציא למשלוח /הובלה את ההזמנות תוך 7 ימי עסקים (לכל היותר) ליעד המבוקש. במידה ומדובר בישובים רחוקים (כמו ישובי הערבה , אילת, מעבר לקו-הירוק וישובים ברמת הגולן) מתחייבת החברה להוציא את ההזמנות למשלוח תוך – 14 ימי עסקים.

4) ניתן לספק מוצרי טקסטיל  לאיסוף עצמי באחת מחנויות רשת Simply-Wood (למעט  מזרנים, מיטות בסיס  ושידות) בתאום מראש.

5) מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי.

6) ההזמנה תסופק רק לאחר שהושלם תהליך הרכישה ובתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים  בעמוד הרכישה המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח/ה כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל , ובתנאי שחב’ כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.

120 לילות ניסיון למזרן זוגי  Better Sleep

1) עפ”י  חוקי הגנת הצרכן נתונה לך הזכות לבטל חוזה רכישה תוך 14 יום  מבלי לציין סיבה לכך ובתנאי כי לא נעשה שימוש במוצר. 

2) האפשרות להחליף את המזרן תפוג תוך 120 לילות מקבלתו. Better Sleep שומרת לעצמה את הזכות שלא להסכים למתן 120 לילות ניסיון אם להערכת החברה יש חשש לניסיון מרמה כלשהו וניצול לרעה של מחווה זו.

3) החלפת מזרן זוגי  במסגרת “120 לילות ניסיון”  מחייבת מצב נקי מכתמים וריחות של המוצר.

4) עם קבלת בקשה להחלפת מזרן  עפ”י מדיניות 120 לילות הניסיון תתבקשו להגיע לאחד מסניפי SIMPLY-WOOD כדי לבחור מזרן אחר התואם יותר לנוחותכם. הנהלת החברה /האתר עשוייה לבקש מכם תצלומים המראים את משטח השינה העליון ואת צידיו , מטרת תצלומים אילו היא לאפשר את אישור ההחלפה בהקדם האפשרי. אם לא יועברו התצלומים לא תהיה לכך כל השפעה על זכויותיכם להחלפת המזרן תוך 120 לילות . אך הדבר יצריך בדיקת טכנאי ועלול לגרום לעיכוב באיסוף המזרן.

5) על מנת לנצל את זכות ההחלפה שלכם עליכם ליצור קשר עם מח’ שירות הלקוחות בטלפון 052-8281885  בימים:

א’-ה’ בין השעות 9:00-17:00 , ניתן גם להעביר מייל עם בקשת החזרה בכתובת

service@better-sleep.co.il

6)  במקרה של זיכוי והחזר כספי עפ”י התקנון יתבצע הכל תוך מקסימום 30 יום מקבלת המוצר לרשותנו. ההחזר יבוצע באותה שיטת תשלום בה השתמשתם לביצוע העסקה ובכפוף לנוהל חברת האשראי . אלא אם כן יוסכם אחרת בין הנהלת החברה/אתר לבינכם.

אחריות החברה

1) החברה ו/או הנהלת האתר ו/או  מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף,תוצאתי או מיוחד שייגרם למשתמש/ת ו/או למזמין ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר או חנות Simply-Wood שלא ועפ”י תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה את הזכות לביטול ההזמנה הרלוונטית.

2) נפלה  טעות סופר בתיאור פריט , לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.

3) תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד ויתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר חלקן או כולן לבין הפריטים הנמכרים בפועל.

4)החברה לא תישא באחריות  כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק ישיר ו/או תוצאתי.

5) החברה ו/או הנהלת האתר אינה אחראית לשימוש שיעשה ע”י הלקוח/ה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או האתר.

6) במידות המזרן ובבסיסים  מרופדים תתכן אפשרות סטייה  בגודל של עד 2 ס”מ.

7) הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת מוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה כגון: תקלות רכב , תאונות , פקקי תנועה , שביתות , אסונות טבע , או תקלות מערכתיות במחשבים ובמערכות טלפוניה.

8) אחריות ל- 12 שנים על המזרן – משך תקופה זו Better Sleep תחליף ו/או תתקן ו/או תיתן הנחת מחיר ו/או תחזיר כספים לכל מזרן עם פגם יצור , האחריות כוללת את מבנה המזרן , ליבת המזרן (קפיצים מבודדים) ואת השכבות הפנימיות , לבד הריפוד ניתנת אחריות לשנה , תלונות על פגמים בבד ניתן לשלוח בכתב עד שבועיים מקבלת המזרן.

האחריות לא  כוללת נזק שיגרם למוצר כתוצאה מחבלה , תאונה , בלאי סביר , טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר , עם תום השנה הראשונה מרכישת המזרן במקרה של תיקון ו/או החלפה המחייב ביקור טכנאי ו/או העברת המוצר לחברה לטיפול  ישתתף הלקוח/ה בעלות הביקור וההובלה בסכום שלא יעלה על 250 ₪. תיקון או החלפת המזרן אינם מאריכים את תקופת  האחריות.

כל תביעה המבוססת על אחריות  למזרן  יש להגיש עד 30 יום מהמועד בו נתגלה הפגם.

9) אחריות לשנה על מיטות בסיס ושידות – האחריות למוצרים אילו חלה על פגמי יצור, איכות חומרי הגלם, איכות הפרזולים ואיכות הרכבת המוצרים , תלונות על פגמים בבד הריפוד ניתן לשלוח בכתב עד שבועיים מקבלת המוצר.

האחריות לא כוללת נזק שיגרם למוצר כתוצאה מהובלה עצמית, תאונה , חבלה , בלאי סביר, טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר, כל תביעה המבוססים על אחריות למיטות הבסיס ו/או לשידות יש להגיש תוך 14 יום מיום גילוי הפגם.

10 ) אין אחריות זמן על מוצרי טקסטיל , על פגם יצור במוצרים אילו ניתן להתלונן עם קבלתם בלבד. ניתן להחליף מוצרי טקסטיל פגומים בתאום מראש באחת מחנויות Simply-Wood  או במחסני החברה בכפר סבא.

כל תביעה המבוססת על אחריות למוצרי טקסטיל יש להגיש תוך 3 ימים מיום האספקה.

11) האחריות תינתן בכפוף להצגת תעודת אחריות מקורית בצירוף חשבונית מס בגין הרכישה, האחריות תקיפה לרוכש המקורי בלבד.

זכויות יוצרים

1) כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים , הדגמים, השיטות והסודות המסחריים הינם רכושה של החברה בלבד, זכויות אילו חלות בין השאר על הנתונים באתר לרבות רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב הדגמים וכל פרט אחר הקשור בהפעלת האתר.

2) אין להעתיק , לשכפל, להפיץ, לשווק , למכור ואו לתרגם מידע כלשהו מהאתר לרבות סימני מסחר , תמונות וטקסטים , עיצוב מוצרים, תמונות מוצרים בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.

3) השם Better Sleep וכן הדומיינים של האתר, הלוגו וסימני המסחר  הינם סימנים רשומים והם רכושה של החברה בלבד, אין לעשות בהם כל שימוש.

4) כל התוכן המילולי, אייקונים, כל מידע ותצוגה באתר לרבות עיצוב גרפי, סימנים מסחריים, סימני לוגו ואופן הצגתם באתר הינם בבעלותה הבלעדית של החברה.

5) אין להעתיק ואו להשתמש או לאפשר לאחרים להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרונים , בפרסומי דפוס וכיו”ב.

מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר

1) הפרטים האישים שימסרו ע”י המזמינים במסגרת מילוי טופס ההרשמה ( חשבון אישי) יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חב’ סימפלי-ווד בע”מ (להלן החברה) ולמותג Better Sleep .

2) החברה לא תמסור את פרטי הנרשם אלא אם כן:

א) אם תידרש לעשות כן עפ”י צוו שיפוטי או לפי דין.

ב) אם תקבל התראה לנקוט בהליכים משפטיים נגדה בגין הפעולות שבוצעו ע”י הנרשם/ת ובכל מחלוקת , טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטים אם יהיו בין הנרשם לבין החברה.

ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר או אם תתמזג עם גוף אחר .

ד) עם תועלה טענה, או יתעורר אצל החברה החשד כי הנרשמ/ת בצעו מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע בחברה. 

ה) אם תועלה טענה או חשש כי הנרשמ/ת ביצעו שימוש לצורך ביצוע מעשה לא חוקי.

ו) אם תעלה טענה או יתעורר אצל החברה  חשש כי הפר הנרשמ/ת אילו מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם החברה.

ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך אספקת ואו החזרת המוצר לנרשמ/ת באמצעות עובדים, קבלני משנה וגופים  מאושרים אחרים השותפים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה.

לנרשמים לא תהיה כל טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על טענה ו/או תביעה בנדון.

3) מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשמ/ת שפרטיו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אילו וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת החברה יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של החברה או מטעמה וכי יעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות:

א) למטרות שווק, פרסום , קידום מכירות ולמטרת פניה לנרשמ/ת בכל דרך לרבות בדרך של דוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון.

ב) לצורך עידוד נאמנות , ניתוח ומחקר סטטיסטי.

ג) לצרכים פנימיים כגון צרכי תחקור תלונות , ביקורת ומשובי שביעות רצון .

ד) המידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על טענה עפ”י חוק הגנת הפרטיות תשמ”א 1981 . החברה לא תחשב כמפרת פרטיות בשל כל מידע כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ”ה 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו.

4) הנרשמ/ת מאשר שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הנרשם מאשר בזאת לשימוש באמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא יחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ואו פיצוי כלשהו.

5) נרשמים המתנגדים לשימוש בפרטיהם ואשר מעוניינים להסיר עצמם ממאגר המידע הרשום  בבעלות החברה ו/או שמבקשים שלא לקבל פניות כלשהן באמצעות דיוור ישיר. יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברה או באמצעות מנגנון ההסרה שימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעל בהתאם להוראה שנמסרה לה .

סודיות ואבטחה

1) החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.

2) החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה.

3) החברה משתמשת בחב’ קרדיט גארד לצורך בדיקת ואבטחת המידע. קרדיט גארד עומדת בתקנים הקפדניים ביותר של נהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי עפ”י תקן 1 PCI  LEVEL .

4) חב’ קרדיט גארד משתמשת בשרותי חב’ קומסק , המתמחה באיתור פריצות ברשת, במערכת מחשוב האתר והשרתים וחסימתם מפני פריצות וחדירה מבחוץ.

5) האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL,כל התקשרות שבין דפדפן הלקוח לאתר מוצפנת באופן שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.

6) החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכיי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוחותיה,כמפורט בסעיף “מדיניות הפרטיות”.

מחלוקות

1) החברה תנסה לפתור כל מחלוקת במהירות וביעילות.

2) תחילה ננסה לפתור כל מחלוקת באמצעות נוהלי ותקנון החברה הנוגעים לטיפול בתלונות לקוח.

3) אם לא נצליח לפתור את המחלוקת באופן ישיר נפנה לערכאות גישור  , (בזאת כלקוח/ה הנכם מוותרים על זכותך לפנות לבתי משפט  ומקבלים את הוראות תקנון זה למעט הזכות לפנות לבית משפט לתביעות קטנות).

בחירת מגשר נטרלי נעשית באמצעות בתי משפט או באמצעות גורמים כמו ” אימון הציבור”, החלטת מגשר נחשבת כפסיקה משפטית לכל דבר ועניין.

מבצעים והטבות

1)  פריטים במבצע – פריטים שנרכשו במבצע ניתנים להחזרה עד 14 יום מיום הרכישה (למעט מזרנים) ניתן יהיה להחזיר פריטי מבצע  בניכוי של 5% משווי הפריט או 100 ₪ הנמוך מבינהם. שווי הקרדיט או ההחזר יהיה עפ”י המחיר ששולם בפועל (בניכוי ה 5% או 100 ₪ ).

2) קופון הנחת יום הולדת – קופון הנחה בשיעור של 10% (כולל כפל מבצעים) ישלח לכל לקוח/ה בתאריך יום ההולדת כפי שהוזן בעת ההרשמה לאתר. כדי להיות זכאים להנחת יום הולדת יש לאשר בעת ההרשמה לאתר קבלת תכנים שוטפים מאיתנו על מנת שנוכל לשלוח אליכם את קופון ההנחה במייל, הקופון הוא אישי וניתן לשימוש עד 30 יום מתאריך יום ההולדת.

3) קופון “חבר מביא חבר–  קופון הנחה כספי בשיעור 5% מערך הרכישה הכספי של החבר שהבאת. קופון זה יזוכה  בחשבון האשראי האישי אשר פתחת באתר Better-Sleep,  קופון הנחה זהה יקבל גם חברך לרכישתו הבאה. הקופון הינו אישי וניתן לשימוש עד שנה מיום קבלתו.

4) GIFT CARD – עם תום שנת הפעילות הראשונה שלBetter-Sleep  בישראל נאפשר פתיחת GIFT FARD  כמו מתנות נשואים, ימי הולדת ועוד, בתנאים אטרקטיביים.

לשירותכם בכל עת

Better-Sleep