אחריות

פירוט תנאי האחריות למוצרי ושירות  Better Sleep (עיינו גם בפרק ההחזרות)

1.החברה ו/או הנהלת האתר ו/או  מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם למשתמש/ת ו/או למזמין ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר או חנות Simply-Wood שלא ועפ"י תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה את הזכות לביטול ההזמנה הרלוונטית.

2.במידה ונפלה  טעות סופר/רישום  בתיאור פריט, לא יחייב הדבר את  החברה או הנהלת האתר.

3.תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד ויתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר חלקן או כולן  לבין הפריטים הנמכרים בפועל.

4.החברה לא תישא  באחריות  כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק ישיר ו/או תוצאתי.

5.החברה ו/או הנהלת האתר אינה אחראית לשימוש שיעשה ע"י הלקוח/ה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או האתר.

6.במידות המזרן ובמיטות בסיס מרופדות  תתכן אפשרות סטייה של עד 2 ס"מ.

7.הנהלת האתר לא  תהיה אחראית לעיכובים באספקת מוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה כגון: תקלות רכב , תאונות , פקקי תנועה , שביתות , אסונות טבע , או תקלות מערכתיות במחשבים ובמערכות טלפוניה.

8. 120 לילות ניסיון למזרן- לרשותכם עד 120 לילות ניסיון אך לא מ-30 לילות לבחינת נוחות המזרן,(לעיתים נחוץ לגוף פרק זמן זה בעת מעבר למצע החדש).

9. אחריות ל- 12 שנים על המזרן – משך תקופה זו Better Sleep תחליף ו/או תתקן ו/או תיתן הנחת מחיר ו/או תחזיר כספים לכל מזרן עם פגם יצור, האחריות כוללת את מבנה המזרן , ליבת המזרן (קפיצים מבודדים) ואת השכבות הפנימיות. לבד הריפוד ניתנת אחריות לשנה , תלונות על פגמים בבד ניתן לשלוח בכתב עד שבועיים מקבלת המזרן. האחריות לא כוללת נזק שייגרם למוצר כתוצאה מחבלה, תאונה, בלאי סביר, טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר, עם תום השנה הראשונה מרכישת המזרן במקרה של תיקון ו/או  החלפה המחייב  ביקור טכנאי ו/או העברת המוצר לחברה לטיפול ישתתף הלקוח/ה בעלות הביקור וההובלה בסכום שלא יעלה על 250 ₪. תיקון או החלפת המזרן אינם מאריכים את תקופת האחריות, כל תביעה המבוססת על אחריות למזרן, יש להגיש עד 30 יום מהמועד בו נתגלה הפגם.

10.אחריות לשנה על בסיסים ושידות – האחריות למוצרים אילו חלה על פגמי יצור, איכות חומרי הגלם, איכות הפרזולים ואיכות הרכבת המוצרים , תלונות על פגמים בבד הריפוד ניתן לשלוח בכתב עד שבועיים מקבלת המוצר.

האחריות לא כוללת נזק שייגרם למוצר כתוצאה מתאונה, חבלה, בלאי סביר, טיפול או שימוש רשלני או בלתי זהיר, כל תביעה המבוססת על אחריות לבסיסים ו/או לשידות יש להגיש תוך 14 יום מיום גילוי הפגם.

11. אין אחריות זמן על מוצרי טקסטיל, על פגם יצור במוצרים אלה ניתן להתלונן עם קבלתם בלבד. ניתן להחליף מוצרי טקסטיל פגומים בתאום מראש באחת מחנויות Simply-Wood או במחסני החברה בעמק חפר.

כל תביעה המבוססת על אחריות למוצרי הטקסטיל  יש להגיש תוך 3 ימים  מיום האספקה.

12.תינתן בכפוף להצגת תעודת אחריות מקורית בצירוף חשבונית מס בגין הרכישה, האחריות תקיפה לרוכש המקורי בלבד.